09 Ιανουαρίου 2013

NEFELI ASARIOTAKI

Είμαι βέβαιος πως ένας περίπατος τη νύχτα στους έρημους δρόμους της πολης, είναι για σένα κάτι πολύ συνηθισμένο, αν όχι βαρετό. Ένας περίπατος στο δάσος, ο θόρυβος της θάλασσας ένα όμορφο δέντρο, ένα λουλούδι, το κρασί, ο έρωτας... Η επαφή σου με τα πράγματα είναι τυπική, δεν τα πλουτίζεις, δε σε πλουτίζουν, τα ξεπερνάς, δεν τα ζείς. Για μένα, κάθε πρωινό είναι μια έκμπληξη, κάθε δειλινό μια νοσταλγία, κάθε νύχτα ενα φιλί. Μη με λυπάσαι, σε παρακαλώ, εγώ θα είμαι πάντα με τις μειοψηφίες, έκθετος πάντα, ποτέ ένθετος. Δε θύμωσε, δεν μου είπε ότι λέω μαλακίες. Μ᾽αγκάλιασε, μου είπε πως είμαστε περίεργοι άνθρωποι αλλά ωραίοι.

Χρόνης Μίσσιος

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα,
    στέκομαι σε αυτό..
    "Για μένα, κάθε πρωινό είναι μια έκμπληξη, κάθε δειλινό μια νοσταλγία, κάθε νύχτα ενα φιλί."

    Μ' αυτούς μαζί. με τους "άλλους" Απέναντι.

    υγ. επωνύμως πλέον αφήνω τα ίχνη μου. Τόσοι λίγοι και να μην γνωριζόμαστε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή